kelekelo:

every class is art class if you dont care enough

tastefullyoffensive:

The best costume spotted at Disneyland’s 10k race today. [adamlc6]

tastefullyoffensive:

The best costume spotted at Disneyland’s 10k race today. [adamlc6]

feel-i-n-f-i-n-i-t-e:

George WashingDONE with your attitude

image

egberts:

if you try to tell me cold doesnt have a smell you’re wrong

when its really cold you can literally smell how cold it is

the-social-recluse:

universe—cosmos:

Imagine how it would look if the Orion nebula is only four light years away - the distance the nearest star is to us, instead of 1,300 light years. It would be so bright that we wouldn’t be aware of the dark sky. We wouldn’t see other stars. The whole world would be the Orion nebula and the sun.

-The Universe 2x14: Nebulas

mugglebornheadcanon:

501. Muggleborns accidentally calling Dumbledore “Gandalf”.

merlinsbane:

ACE ATTORNEY AND PROFESSOR LAYTON ARE TWO OF MY TOP TEN VIDEO GAME SERIES OF ALL TIME AND THEY HAVE A FUCKING CROSSOVER

FOUR YEARS IVE WAITED

FINALLY ITS HERE

THE ULTIMATE CROSSOVER

#FUCK YEAH #i've had the release date on my calender for MONTHS

enterprising-gentleman:

sapphirefiber:

paintedlandscape:

INFMETRY star projector.

I really genuinely want this.

Oh, this is cool, but I bet it’s one of those insanely expensive things I’ll never be able to have in a million years.

OHWAITLOOK IT’S $22 HOLY CRAP

Some assembly required, but it looks fun to assemble. AND THOSE RESULTS HOLY CRAP

Yep, added to my wishlist, for sure!

$22?!? I know what want for Christmas this year…

asolitaryfuck:

deanprincesster:

adorkoftheworld:

tonyfromstatefarm:

me participating in a group project

WHY AM I LAUGHING SO HARD

looks like someone owes everyone an anthropology

Get out.

asolitaryfuck:

deanprincesster:

adorkoftheworld:

tonyfromstatefarm:

me participating in a group project

WHY AM I LAUGHING SO HARD

looks like someone owes everyone an anthropology

Get out.

#i cringe so badly everytime i see this gif

timeanddisregard:

It seems like cats never forgot the fact that they were worshipped as gods thousands of years ago 

muffindess:


Genetically modified flowers glow in the dark

Australian company Bioconst has released a line of genetically modified fluorescent flowers that produce a protein that glow when exposed to a proprietary UV LED


I WANT A GARDEN OF THESE THINGS THEN STRING UP THOSE UV LED LIGHT THINGIES. THEN HAVE FIRE-CIRCLE-NAKED-DANCING -PARTIES BY MOON AND FLOWER POWER LIGHT. GOTTA HAVE SOME FIREFLIES TOO BECAUSE WHY THE FUCK NOT.
THAT IS ALL I WANT.

muffindess:

Genetically modified flowers glow in the dark

Australian company Bioconst has released a line of genetically modified fluorescent flowers that produce a protein that glow when exposed to a proprietary UV LED

I WANT A GARDEN OF THESE THINGS THEN STRING UP THOSE UV LED LIGHT THINGIES. THEN HAVE FIRE-CIRCLE-NAKED-DANCING -PARTIES BY MOON AND FLOWER POWER LIGHT. GOTTA HAVE SOME FIREFLIES TOO BECAUSE WHY THE FUCK NOT.

THAT IS ALL I WANT.

thatsthat24:

vinegod:

On the Run by Thomas Sanders

Words can not express how much I loved making this vine…

dggus:

i talk a lot of shit for someone who can’t choose rude dialogue options in games because i’m scared of hurting a characters feelings

Theme © morgenstjern